ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

*عاشقانه ۹ *

 

این همه حسود بودم و نمی دانستم!
به نسیمی که از کنارت موذیانه می گذرد
به چشمهای آشنا و پر آزار که بی حیا نگاهت می کند
به آفتابی که فقط تلاش گرم کردن تو را دارد
حسادت می کنم….

من آنقدر عاشقم
که به طبیعت بدبینم
طبیعت پر از نفس های آدمی است
که مرا وادار می کند حسادت کنم
به تنهای ام
به جهان
به خاطره ای دور از تو…
چقدر حسود شده ام!
می بینی؟؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

حسود
خوبی زینب جونم؟؟؟
جواب اس بده لفطاااا


ممنون عزیزم،تو خوبی؟
خوب با خط خودت بده...شماره نشناسم ج نمیدم گلم

نیلوفر شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ http://asheghane-n.blogfa.com

با من قهر نباش
من دیگه کسیو به وبم دعوت نمیکنم
هر از چند گاهی شاید
فقط تو نبودی عزیزم
اگه ناراحتت کردم به دریایی بودن دلت منو ببخش
شما از الان تا وقتی وبم رو پاست دعوتین
منو جزو بلاگ دوستان بلینک اپ کنم میفهمی
منم این کارو میکنم

مرسی گلم که اومدی...فدات...
نازنینی شما..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد