ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

*عاشقانه ۲۱ *


نفسم میگیرد در هوایی که نفس های

تو نیست

بهترینم ، می دانم قلبم کوچکتر از آنی است

که ظرفیت خوبی های تو را داشته باشد

 اما در سکوت پراز فریاد خود می گریم

 و می گویم

با همین قلب کوچک

به وسعت تمام خوبی ها و سادگی هایت دوستت دارم 

 

«محسن»


*عاشقانه ۲۰ *

 
رد پایت را میان برف پیدا می کنم
از برایت همچنان امروز، فردا می کنم
لشکر عشق وجنون همراه، من آورده ام
ازبرایت قطره های اشک دریا می کنم
یک نشان بی نشانه از نشانت کافی است
گر نکردم من تو را پیدا چه بلوا می کنم
من پرنده یا خزنده در پی تو میشوم
تا نیابم من تو را غوغا به دنیا  می کنم
می شوم باد صباشاید که پیدایت کنم
می وزم دور سرت عشق تو نجوا می کنم 
... 
فاجعــــه یعنى…
آنقدر در تو غــرق شـــده ام
که از تلاقـــى نگاهـــم بادیگرى احســـاس خیانــت میـــکنم!!
عشـــق یعنى همین…