ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

* عاشقانه ۲۳ *

                                                                   


 مردان هم قلب دارن

فقط صدایشان، یواش تر از صدای قلب یک زن است!

مرد ها هم در خلوتشان برای عشقشان گریه میکنند!

شاید ندیده باشی؛ اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب میکنند!

هر وقت زن بودنت را میبینم؛ سینه ام را به جلو میدهم،صدایم را کلفت تر میکنم تا مبادا...لرزش دست هایم را ببینی !

مرد که باشی ... دوست داری ... از نگاه یک زن مرد باشی ...

نه بخاطر زورِ بازوها...


و من دوست دارم مرد باشم برای تو ...


محسن


نظرات 4 + ارسال نظر
زینب دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟
..............
دوست دارم بهترینم..
دیوونه ی مردونگی ها و غیرت و سخت بودن هاتم

فدای تو بشم ای بهترین معنای عشق که خوب میدانی شده ای زندگی من.

saber سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ http://djsaber.blogfa.com

مهم نیست هندونه ی شب یلدات شیرین نباشه، یا انارت ترش از آب دربیاد، یا چندتا از گردوهایی که می شکونی پوک باشه
مهم اینه که کسی هست که چند روز زودتر یلدا رو بهتون تبریک میگه

پیشاپیش یلدا مبارک ♥♥♥

majid چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

سلام دوست خوبم

بازم با یه مطلب جدید به روزم

خوشحال میشم به ویلاگم بیاید

به نام:

گاهی مرا یاد کن .. من هنوز همانم که اگر ساعتی از من بیخبر بودی آسمان را به زمین میدوختی .. .

شاد باشید در پناه حق

majid شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

سلام دوست خوبم


بازم با یه مطلب جدید به روزم

خوشحال میشم به ویلاگم بیاید

به نام:

گریه کار کمی ست برای توصیف نداشتنت … دارم به رفتار پرشکوهی شبیه به مرگ فکر می کنم …

منتظر حضور سبزتم

ارزوی شاد باش

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد