ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

* عاشقانه ۲۴ *

 

مردی از جنس رویاها ..

زلال چشمه ها را درنوردیده تا به قله بی انتهای شهامت برسد ،

دست یابد گوهری را که همه ی طبیعت وام دار اوست..

بشناساند معشوقی را که در وجود اوست..

آمد و سایه ی شفق را کنار زد..

گوش کن ..

جلوتر بیا

آهسته آهسته می گوید

به دقت که گوش بسپاری به خوبی می شنوی

پر التهاب است ..

گوش کن ..

من این لبخند را که از انتظارم بر لبان نشسته نمی فروشم

هرگز نمی فروشم

حتی اشکهای بعد آن را می پذیرم اما به پستی گدایی آن لبخند تن درنمی دهم

و بارها می گویم که آن را نمی فروشم

و اما ...

پس کی؟

پس کی رویای زیبایم ، وهم خود را از خویشتن خویش دور می سازد؟ 

تا کی؟؟؟

  

تو را ای آسمان روح من دوستت می دارم..............

ای در تو پیدا هرچه می خواهم و در قلب تو پنهان آن جه می جویم

تو را من دوست می دارم

به لبهایت،به اشکانت،به قلبت سوگند می خورم

که تا هستی و هستم،همچنان به گذشته های دور

تو را چون جان شیرین دوست میدارم 

 

زینب

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

الهی دورت بگردم من...

خدا نکنه وجودم...
..................
چـقـدر خـوبـه . . .
یـکـی بـاشـه
یـکـی بـاشـه کـه بـغـلـت کـنـه
سـرتـو بـزاری روی سـیـنـش آرومـت کـنـه
هـُرم نـفـس هـاش تـنـت ُ داغ کـنـه
عـطـر دسـتـاش مـوهـاتـو نـوازش کـنـه
چـقـدر خـوبـه
چـقـدر خـوبـه کـه آروم دم گـوشـت بـگـه
غـصـه نـخـوری هـا

روزبه شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ http://my-truelove.blogfa.com

چه معنی داره تو این دنیا کسی با کسی قهر باشه!

چه معنی داره تو این دنیا کسی تنها باشه!

چه معنی داره تو این دنیا آدم ها یک روز بیان و یک روز برن!

چه معنی داره تو این دنیا دل بعضی ها تنگ باشه!

چه معنی داره تو این دنیا دل بعضی ها از سنگ باشه!

چه معنی داره تو این دنیا زندگی کردن اینقدر سخت باشه ...

چه معنی داره تو این دنیا دل بعضی ها تنگ باشه!
زیبا بود ممنون..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد