ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

تولدت مبــــــــــــــــــــــــارک بهترینـــــــــــــم

 

 امشب بی شک بهـــــــــــــــتــــــریـــــــــن شــــــــــب زندگیمه

شبی که خدا مَــــــــــــرد مـَـــــــن و بهم هدیـــــــه داد

خدایـــــــــــــــا شـــُـکرت که بهترین هدیه دنیــــــــــــا رو به من دادی

محســــــــن من 24 ساله شد

مَـــــــــــرد مَــــــــــن ، همه کــَــــــــسم ، جونـــــــــم ، عشقـــــــم ، قلبــــــــم ، روحـــــم ، خون تو رگ هاااااام 24 ساله شد

خدایا سایه ی محسنمـــــــو 120 سال با سلامتی بالا سر من نگهدار ... الهی آمیــــــــن

تــــــــولــــــــــدت مبــــــــارک عزیــــــــــزتریــــــــــــنم

میپرستمـــــــــــت تا آخرین نفســـــــــــــم ♥ 

 

کنــــــــــــــار تــــــــــو فقط آروم میشم

پر از دلشوره ام هر جای دیگه

تــــــــــو تقدیــــــــــــــــر مــَـــنـــــــــی بی لحظه ای شـــــک

چشـــــــمات این و بهم هر لحظه میگه

تــــــــو میخندی پــُــــــر از لبخند میشم

تموم زندگیـــــــم خوشرنگ میشه

صدای پای تـــــــــــو ، توو خونه هر روز

واسه من بهترین آهنگ میشه

تـــــــــــو که بــــاشی همه دنیـــــــــــــــا شبیه آرزوم میشه

روزای سرد تنهایی تــــــــــــــــو که باشی تموم میشه

چه قدر خوشبختی نزدیکه کنار مــَـــــــن که راه میـــــــــــری

از این دنیــــــــــــا رهــــــــا میشم تــــــــــــو که دستامو میگیری

خــــــدایــــــا هزااااااران هزاااار شکر

سپاس که این عشق نـــــــــــــــــاب و نصیبمون کردی

خدایا عشقمونو صد ساله کن

الهـــــــــــــی آمیــــــــــن

 

اینم کیـــــــــــــــــــــــــک تولد اقا محســـــــنم  

بفرماییـــــــــن 

تولــــــــــــــــــــــــدت مبارکـــــــــــــــــــ 

عشقــــــــــــــــــــــــــــــم...

 

زینب

نظرات 13 + ارسال نظر
روزبه دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ http://my-truelove.blogfa.com

به به ؛ چه جشن مجازی اى !!!! .. .. .. یه توصیه برادرانه به داداش محسنم : داداش قدر همچین عشقى رو میخواى چجورى بدونى نمیدونم .... .. .. ایشالا در کنار هم تولد 120 سالگیتونو جشن بگیرین ... .. .. .. آدم حسودیش میشه هاااااا .. قدر همو بدونین ؛ براتون مثل همیشه بهترینارو آرزو میکنم؛

سلامممنون اقا روزبه از حضورتون..
ما هم بهترینها رو براتون آرزومندیم...

مجسن دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

خدایا مرسی که من رو خوشبخترین مرد دنیا قراردادی .
خدایا مرسی که مهربانترین و صبورترین همسر دنیا را به من دادی.
خدایا مرسی که بهترین آفریده ات را که همسر من . زینب من است را به من دادی.
بی تو بی شک زندگی برایم مرگ است.
زینبم . همسرم . وجودم . زندگیه من .... تا آخر عمر شرمنده همه محبتهایت خواهم ماند...
مرسی مرسی مرسی به خاطر همه فداکاریهات . مهربونیات و صبوری کردنات نفسم...
دوستت دارم و خواهم داشت و هرگز تنهایت نخواهم گذاشت ..

مرسی از وجودت و همه ی محبتات مرد من...تو بهترینی!

م.زاده سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ق.ظ http://www.ghosghazah.blogfa.com

سلام صبحت بخیر وخسته نباشی.
من هم تولد عشقت رو به هر دوی شما تبریک میگم وبراتون ارزوی بهترینها از خداوند متعال دارم.
چند باری اومدم که خبرت بدم اپ کردم اما نمیشه کامنت داد .اون کد پایینه در نمیومد.
به هر حال از خدا وند متعال میخوام که بدیها وسختیها وزشتیهای روزگار رو ازتون دور کنه وخوشبختی وموفقیت وسلامتی تا پایان عمر به همراهتون باشه وبمونه.
سبز باش وپایدار

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط

در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم


سلام...ممنون از لطفتون که اومدین..
مرسی از دعاهای قشنگتون..انشاالله..

majid چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

salam

tavalode aga mohseno be to zenynab jan va aga mohsen tabrik miggam

arezomande arezoha sham
rozaye khobo khoshi ro baraton arezoo mikonam labatonon mesle in roze gashang khandon:)

bazam tabrik migam tavalodesho

ayam be kam

سلام اقا مجید..
مرسی از محبتتون...
ما هم بهترینها رو براتون آرزومندیم...

... جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

چه عاششقونه....
منم بهتون تبریک میگم ایشالا همیشه باهم خوش وخرم باشین
خدایا ینی میشه یه روز منم یه روز واسه مجیدم جشن بگیرم
ایشالا همه ی عشقا تا ابد با هم باشن با شادی

سلام خوش اومدین..اسمتون یادتون رفت هاااااا
ایشالا همه عاشقا بهم برسن با شادی و دلخوشی...
مرسی از محبتتون...سلامت باشین

ZaHrA جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ

معشوقه ی مجیدم دیگه!!
خواهش میکنم گلم
آرزوی خوشبختی دارم براتون

آخییییییییییی زهرا خانوم ....خوبی عزیز؟؟؟
مبارکتون باشه ایشالا بهم برسین و خوشبخت و عاقبت بخیر بشین...واسه ما هم دعا کنین که محتاج دعای شما دوستانیم...
بازم تبریک میگم به آقا مجید و شما زهرا خانوم گل و عزیز...
خیلی خوشحالم کردین که اومدین

ZaHrA شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

ای کاااااااااااااااااااااااااااااش
خدا از دهنت بشنوه
کاش بهش برسم
تو خودتم عاشقی حال عاشقا رو میدونی
دخترم هستی میدونی حس یه دختر وقتی عاشق میشه
چه طوره... واسه همین بهت میگم! خیلی دوسش دارم خیلی اگه بهش نرسم دیوونه میشم
مجیدجونم

خیلی سخته خیلی.......ادم هزاران بار میشکنه خورد میشه میفته زمین باز پامیشه......
میدونم چی میگی عزیزم....ایشالااااااااااا که میرسین به هم..
واسه ما هم دعا کن مشکلمون حل بشه زهرا جان

ZaHrA یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ


متن کارت عروسی .....خیلی باحاله
شتری است که در خانه همه می‌خوابد
در خانه ما هم خوابید خب
حالا مال ما یک کمی بد فرم‌تر بوده،
از نامزدی به ازدواج رسید
پیش می‌آید دیگر!
شما هم خبطی مرتکب شوید،
بیایید دور هم، همدیگر را می‌بینیم و شوخی می‌کنیم
می‌خندیم،
حال می‌دهد به جان شما
غذای خوب هم سفارش داده‌ایم، میوه درجه یک هم ایضاً،
فقط ما این همه خرج کرده‌ایم، شما جوگیر نشوید کادوی گران بخرید
همان یک سکه کافیست، البته ما به نیمش هم راضی هستیم.
در ضمن، جمع بزرگونه است
دلبندانتان فعلاً در منزل بمانند تا وقتی دلبند ما به دنیا آمد برای تولدش دعوت کنیم.

خیلی قشنگ بوددددددد...
مرسی زهرا جون...فداتخوشبخت بشین ایشالا.......

باتلر دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

بابا شما ترکوندید ... ببخشید دیر اومدم عقب موندم .. بهترین آرزوها برای شما از طرف باتلر و همسرش صدیق و دختر خوشکلم ثنا ...

سلام مرسی ااز اینکه اومدین و مرسی از محبتتون
اما شرمنده که نمیشناسم...
ایشالا سلامت و موفق و خوشبخت باشید..کوچولو هم ببوسین

majid پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ http://bahare-barani.bloggfa.com

سلام دوست خوبم
بازم با یه مطلب جدید به روزم
خوشحال میشم به ویلاگم بیاید

به نام:

مثلِ همیشه برای تو می نویسم تو به نیت هر که دوست داری بخوان …


منتظر حضور سبزتم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل]


ارزوی شاد باش


چشم حتما میایم

م.زاده دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.ghosghazah.blogfa.com

سلام خسته نباشی. خوبی تو؟
اپ کردم واومدم دوست خوبمو دعوت کنم.
اگه بیای خوشحال میشم.
موفق باش وخوشبخت
خدا نگهدار

majid دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

سلام دوست خوبم


بازم با یه مطلب جدید به روزم

خوشحال میشم به ویلاگم بیاید

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

به نام:

به جز خـــــــــــــــــــدا کسی رو داری بهت بگه : “من باهاتم” ؟؟؟

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

ارزوی شاد باش


محدثه:) سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:53 ب.ظ http://taranetanhayyi.blogfa.com

سلام زینبی تفلدِ اقاییت با تاخیر مباررررررررررررررررک

سلام عزیزم مرسی گلم..
ممنون محدثه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد