ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

دومیـــــن نوروز مـــــــــــــــــا شــــدن

  درشکفتن جشن نوروز برایتان در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی

اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از

 همه نعمتهای خدادادی آرزومندم... 

عید همه ی شما دوستای عزیزیـــــــــــمون مبارک با آرزوی بهتــــــــرینها برای تک تک شما دوستای گل 

سال تحویل شد و من

تمام دلتنگیهایم را

به جای تــــــــــو

در آغوش کشیدم

چقدر جایــــت میان بازوانم خالیست... 

نوروز پاسداشت عشق های کوچکی است که زنده مانده اند

و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند

پس به تـــــــو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی 

عیـــــــــــدت مبارک مــــــــــرد نازنین من

 

اینم سفره ی هفت سین کوچولوی ما

نظرات 7 + ارسال نظر
مجید جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

مرسی گلم


سال نو و بهاری نو را، فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن میبینم!
برای وجود نازنینت در این فرصت نو شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن آرزو میکنم.
امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده و مهربان و روشن بین باقی بمانی
سال نـو مبارک
------------سال نـو مبارک
------------سال نـو مبارک
سال نـو مبارک

ممنون...
بهترینها رو براتون آرزومندیم...
زنده باشید..

محسن چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام گل من . یه نکته اول خاطر نشان بشم اینکه من اینترنت ندارم و با گوشیم آن میشم به هزار بدبختی.
خانوم هنرمند من رو ببینید با این سفره هفت سینی که چیده . تازه حوصله نداشته به من گفت.
خانومم سال نو تو هم مبارک عمر من . ایشاا... امسال سال برآورده شدن آرزوها باشه آرزوی من و زینبم هم برآورده بشه .
عمرم وجودم نفسم زندگیم تا آخر عمر شرمنده همه محبتهایت خواهم ماند.

مرسی مرد من
لطف داری بهترینم،فدات بشم من اقا محسنم
ایشالا مردم..
دشمنت شرمنده تو خودت دنیای محبتی..

majid سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

میترسم.
از اینکه کم کم دارد تمام کابوسهایم به حقیقت بدل میشود.
از اینکه میدانم حرفهایی هست که سهم من است از تو ولی نمیدانم به زبان خواهی آورد یا نه…
میترسم که بگذاری بی هیچ سخنی به پایان برسد این روزها و فرصت تمام شود…
من که با تو بیگانه بودم،
دنیای من از همان اول هم از دنیای تو جدا بود،
این تو بودی که در نگاهم خیره ماندی و میمانی و سکوت…
مرا با اینهمه “چرا” تنها رهایم نکن.
من از اینهمه تکرار بی پایان میترسم. من از تو از خودم میترسم.
کمکم کن.من میترسم.

متن قشنگے بود ممنون..

saber چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://djsaber.blogfa.com

سلام خوبین
ببخشید من دیر به دیر به وبلاگم سر میزنم سرم شلوغه
امیدوارم امسال سالی عالی با موفقیت های پیاپی براتون باشه
البته هنوز تو فروردین هستیما
شاد و سرزنده باشید

میذاشتین سال دیگه..
ممنون همچنین..

majid سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

سلام.

به روزم با دو مطلب

منتظر حضور سبزت هستم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

روزبه سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ب.ظ http://my-truelove.blogfa.com

ههههى .....

ما که نبودیم سال نوتونو تبریک بگیم !!

2 ماه گذشته زشته الآن بگم ^^

بازم مثل همیشه آرزوى بهترینا برا این دو مرغ یا کفتر عاشق
سال خوبى داشته باشین

زوده یکمی
مرسی دوست عزیز..ماهی رو هر وقت از اب بگیری تازست
بهترینها رو براتون آرزومندیم..
سالتون پر از خیر و خوشی انشاالله

زینب چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ http://mylonelyworld.blogfa.com/

لینکی گلم

مرسی از لطفت..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد