ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

*عاشقانه 25 *

در این شبهای بی قراری چیزی نمانده که با دلم در میان بگذاری
همه چیز از احساست پیداست ، در این لحظه های نفسگیر ، چیزی نمانده جز دلتنگی و انتظار
و این دل عاشق من ، همیشه بهانه میگیرد از من …
بهانه تو را ، تو را میخواهد نه دلتنگی ها را، تو را میخواهد نه به انتظارت نشستنها را!
در این شبهای بی قراری چیزی نمانده از من ، جز یک دل بهانه گیر
باز هم گرچه نیستی در کنارم ، اما در این هوای سرد ، عشق نفسهایت مرا گرم نگه داشته…
به این خیال که تو هستی ، همه چیز سر جای خودش باقیست ، تنها جای تو در کنارم خالیست، به این خیال که تو هستی شبهایم مهتابیست ، تنها درد من در این شبها ، تنهاییست !
به این خیال که تو هستی ، بی خیال همه چیز شده ام ، در حسرت دوری ات تنها و آشفته ام!
کجا بیایم که تو باشی ، کجا بروم که تو را ببینم ، کجا بنشینم که تو هم بیایی،دلم تنها به این خوش است که هر جا باشی ،همیشه در قلبم میمانی
اما تو بگو دلتنگی هایم را چه کنم؟ ، لحظه به لحظه بهانه های این دل بی تابم را چه کنم؟ تو بگو اشکهایم را چه کنم ، انتظار ، انتظار ، این انتظار سخت را چه کنم؟
فرقی ندارد برایم دیگر ، مهم این است که تو هستی ، مهم این است که همیشه و همه جا مال من هستی
اگر من در این گوشه تنها نشسته ام و به تو فکر میکنم ، تو در گوشه ای نشسته ای و در خیالت به من نگاه میکنی ، اگرمن با هر تپش از قلبم تو را یاد میکنم ، تو در آن گوشه با یادت مرا آرام میکنی
اگر من در این گوشه چشم انتظار نشسته ام ، تو در آن گوشه از شوق دیدار همه ی چوب خطهای این انتظار را پاک میکنی….  

 

زینب

نظرات 12 + ارسال نظر
بهزاد و سمیرا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ http://namzady.blogsky.com

سلااااااام به عاشقان مهربون
خوشحالم با وبلاگ شما آشنا شدم
دوست داشتین به ما هم سر بزنین
لایق بودیم دوستای خوبی باشیم برای هم

سلام مرسی که اومدین سر زدین
ما هم خوشحال شدیم..
چشم حتما میایم پیشتون..

بهزاد و سمیرا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.namzady.blogsky.com

دوستی با زوج های عاشق برای ما بالاترین افتخاره
با افتخار ما شما رو لینک کردیم
من خودم دوست دارم با دوستانم بیشتر از آشنایان رفت و آمد داشته باشم
و با اونا رابطه داشته باشم
خوشحال میشم دوستای مهربونی پیدا کردیم

بهزاد

ما هم خیلی خیلی خوشحالیم که با دوتا زوج عاشق مث خودمون آشنا شدیم..
ممنون از محبت و لطف بیکرانتون..ایشالا بیشتر آشنا میشیم با هم..

بهزاد و سمیرا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

ممنون زینب خانوم
ما که دوست داریمو پایه ایم در حد روابط خانوادگی
اهل کدام شهر هستید?
شما هم قبول دارین دوسنای خوب از فامیل بهتره??

ما هم خیلی دوست داریم آشنا بشیم بیشتر...
گاهی اوقات آشنا بیشتر از فامیل به ادم میتونه کمک کنه..یا وجودش ارزش بیشتری داره...

محمد دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.ghosghazah.blogfa.com

سلام. صبحت بخیر وخسته نباشی.
باز هم از دلتنگی وتنهایی؟دو چیزی که اکثر جوونا گرفتارش هستن.
اما این قسمتو خیلی زیبا گفتی:::
کجا بیایم که تو باشی ، کجا بروم که تو را ببینم ، کجا بنشینم که تو هم بیایی،دلم تنها به این خوش است که هر جا باشی ،همیشه در قلبم میمانی
اما تو بگو دلتنگی هایم را چه کنم؟ ، لحظه به لحظه بهانه های این دل بی تابم را چه کنم؟ تو بگو اشکهایم را چه کنم ، انتظار ، انتظار ، این انتظار سخت را چه کنم؟
فرقی ندارد برایم دیگر ، مهم این است که تو هستی ، مهم این است که همیشه و همه جا مال من هستی:::
برات دعا میکنم واز خدا میخواهم که این دلتنگی وتنهایی
رو از وجودت بیرون ببره وهر چه زودتر خوشبخت وسرحال وشاداب بشی به همراه طرف مورد نظر
برایت ارزوی بهترینها دارم.
موفق باش وخدا نگهدار.
سلام منو به آقا محسن هم برسون وبهش بگو قدر وارزش کسی که اونو تا حد رویا دوست داره بدونه. اگه روزی اومدید بندر عسلویه خبر بدید ما در خدمتیم

سلام اقا محمد..
مرسی از لطفتتون چشم حتما اگه قسمت بشه میایم مزاحمتون میشیم..
دلتنگی هم شده قسمتی از زندگی..
خیلی محبت دارین..
زنده باشین و موفق..
ممنون از حضور گرمتون..

majid دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

سلام بعد مدتها آپ بسیار قشنگی بود
بسیار لذت بردم
مرسی


موسی
عصایت را قرض می خواهم !
برای نجات دلهایی که بیگدار به آب زدند …

سلام اقا مجید..مرسی خوشحال شدم اومدین..
زیبا نوشتین بسیار ممنون..
موفق باشید تو امتحاناتتون...

بهزاد و سمیرا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

سلاااااااااام
همسر محترم تشریف اوردند ما رو هم خبر کنید البته اگه دوست داشتید

شاد باشین و عاشق

سلام حتمااااااااااااااااا چشم خبرتون میکنم..
زنده باشین..

الف سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ http://alefobe92.mihanblog.com/

سلام زینب جون
اگه خدابخوادمنم دارم متاهل میشم.
خوشحال میشم منوبه عنوان1 دوست جدیدقبول کنید.
دویت داشتیدبیایدپیشم.
یاعلی

سلام ..
چه خوب ایشالاااااااا که خوشبخت بشین عزیز..
خوشحال میشیم دوست خوبم بشین...
حتما میام..

بهزاد و سمیرا پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

سلاااااااام
خوبید؟
خیلی خیلی خیلی
خوشحالیم با زوج عاشق مهربون با وفا آشنا شدیم
ممنون اومدی
خیلی برامون دعا کنید

پایه رفت آمد خانوادگی در آینده هستید؟

سلام
مرســـــــــــی
ما هم خوشحالـبم خیلی زیاد..
چشم حتـــــما..محتاج دعاییم..
بله که هستــیم باعث افتخاره..

فرشته دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ق.ظ http://sirma.mihanblog.com

سلام به به عجب وبلاگ عاشقونه ای دارید خوشم امد

سلام ممنون..خوش اومدین.

زینب سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ http://mylonelyworld.blogfa.com/

سلام هم اسم عزیز
به وبت سر زدم
خوب بود
آرزو دارم زندگی رو با عزیز دلت تا آخر عمر با شادی و آرامش سپری کنی
پیروز و پایدار باشید...

مرسی که اومدی هم اسمم...
همچنین برای شما لطف دارین...
میام پیشتون حتما...

بهزاد و سمیرا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

100 درصد که شما هم دعوتید
در وبلاگ ما من ( بهزاد) جواب دادم
البته امروز هم قراره سمیرا بیاد و زیر جوابای من ، جوابای خودشو بذاره
شما هم اول خودت بذار بعد اگه شذ آقا محسن هم جواب میذاره

چشم حتما...
ممنون از لطفتون..

majid سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

بــﮧ دعــانــویــس گــفـتـم

جــورے بـنـویــس ڪــﮧ

פــتـمــاً بـیـایــد . . .

نــﮧ او پــرســیـد چــﮧ ڪـسـے ،

نــﮧ مــטּ گـفـتـم مـــرگ . . . (!)

ممنون اقا مجید زیبا بود و البته غمناک:-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد