ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

* عاشقانه 27 *

فرقی نمی کند..این که یک باره به سرت بزند که بروی... 

یک جایی دیگر 

جایی که شبیه اینجا نباشد 

شاید شهری دیگر،کشوری دیگر 

جایی که آسمانش آبی تر باشد 

ولی باور کن 

هر جای دنیا که بروی باز هم عاشق می شوی 

روزی نگاهت در نگاهی گره می خورد و دلت می لرزد ..!

 

 به خیالت محکم بوده ای نه؟!  

باور نکن

 در این دنیا محکم تر از سنگ هم دیده ای؟ 

وقتی که دستخوش جزر و مدهای عشق شدی 

سنگ هم که باشی آن قدر صیقل می خوری تا زیبا شوی! 

  

اگر عاشق شده ای  

تو داری صیقل می خوری که زیبا شوی 

باور کن خدا دل زیبا را به هر کسی نمی دهد 

خوب بوده ای... 

لیاقت داشته ای که عاشق شده ای!!!  

>>>>>>..................<<<<<<  

20امین ماه زندگی عاشقانه ی من و تو "زینب و محسن" مبارک 

وای ک چقدر زود گذشت 

چند صباحی دیگه مونده تا 2سال از این زندگیه ی عاشقمون بگذره 

تو این مسیر خاطرات تلخ و شیرین زیادی همراه ما شدند 

که البته تلخی هاش یک هزارم شیرینی هاش بوده خدا رو هـــــــــــــــــزار مرتبه شکر

چشـــــــــــــــــــــــــــم حسودش کــــــــــــــــــــور 

گـــــــــــــــــــــــــوش شیطونـــم کــــــــــــــــــــــر انشاالله 

مثل همیشه باید تو زندگیمون مثل کوه باشیم تا حرف و تصمیم دیگران در زندگیمون دخیل نباشه 

باید مثل رود روان باشیم تا زندگیمان مردابی بدبو نشود که هر که از کنارش رد شد حتی نگاهی هم به آن نیاندازد چه برسد الگویی شویم برای بقیه!!! 

باید به وسعت دریا باشیم تا هر چه سنگ هم در آن افتاد باز هم آبی آبی باشیم و گنجایش تمام سختی ها را داشته باشیم... 

باید بیش از همه خودمان باشیم تا لطمه ای به چینی نازک زندگیمان وارد نشود... 

مثل همیشــــــــــــه خـــــــــــوشـبخت و عاشــــــــــــق... 

مثل همیشه که در کنارت خوشبخت ترین بودم... 

مثل آرامش که فقط توی وجود تو حس کردم و می کنم... 

دوست دارم مـــــــــــرد من...  

واسه همه ی دوستـــــــــــــای خوبمون آرزوی خوشبختـــــــــــــی داریم...

*اومدمــــــ بگمــــــ*

اومدمــــ بگمــــ ....

من دیـــوانه ی آن لـــحظه ای هستــم که تو دلتنگم شوی..
و محکم در آغوشم بگیــری..
و شیطنت وار ببوسیم ..
و من نگذارم .....
عشـــــــق من..

بوسه با ا صـــرار بیشتر می چسبـــد... 

 

اومدمـــ بگمـــ ...

بوسه هایت..
مرگ را به تاخیر می اندازد..
مـــــرا.. 
ببوس.. 

 

اومدمـــــ بگمــــ ...

 چـــقدر  خــوبـه..
که هستـــــــــــــی.. 
وقتی زیر  گـوشـم زمــزمـه می کــنی میگـــــــی ..
غصـه نــخــوریــا...خـودم  تا ابــــــــــد سایه ی سرتـــــــــم..  

خودمـــ تا ابـــد همه غـــم و غصه هاتـــــــو پـــر پـــــــر میکنــــــم...

 

♥عشقـــــم ...

♥جونـــــــــــــــم ...

♥زندگیــــــــــــــــــم ...

♥وجــــــــــــــــــــــــــودم ...

♥عمــــــــــــــــــــــــــــــــرم ...

♥سایــــــــه ســــــــــــــــــــرم ...

♥مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد من ...

♥هـــر روز بیشتــــر از روز قبــــل دیـــوونت میشــم ... 

♥هــــر روز بیشتـــر دلتنگـــــــــــ وجـــــود پر مهـــــــرت میشم ...

♥و... 

♥هــــر روز بیشتــــر محتـــاج بودنت،آغوشت،محبتت،آرامش احساست و نگاهــــــــــــــــــــت... 

"دوستـــــــــــــ دارمــــــــــــــ تا ابـــــــــــــــد همه کســـــــــــم"♥ 

 زینب