ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

* روزانه های ما (2) *

سلام سلاااام سلاااااااام به عشقــــــم اقا محسن و همـــه ی دوستای گل که دلمون واسشون تنگ شده بود

من اومـــــــــــــــــدم بالاخــــــــــــره

ایشالا همگی خوب باشین و سلامت...

خب ببخشید که این مدت نبودیم...

همونجور که گفته بودم مسافر کربلا بودم و نائب الزیاره ی همـــگی دوستان{-47-}

4شنبه 11شب سیزدهم رسیدیم خونه ولی همش مهمون داشتیم و خسته و مرده شدم واسه همین یکم دیر اومدم دیگه

جاتون خالی اصلا فکر نمیکردم کربلا همونطور که تعریف میکنن باشه،پر از غربت با حس و حال عجیبی که هیچ جای دیگه حس نکرده بودم تا حالا حسی که فقط با اشک چشمات و حرفای دلت لمسش میکنی

و با کلی دلتنگی و بی قراری برای اقامون

اما بعد از 8روز وقتی اومدم و وارد تهران شدم انگار 800سال دور بودم از همه

اینـــم من وقتی اومدم خونه و صدای اقا رو با آرامش شنیدم{-84-}{-75-}

دلم یه دنیاااااااا واسه اقا تنگ شده بود ولی دیگه اومدم پریدم پیشش {-102-}

شب اول که تا3.4صبح با مهمونا بیدار بودیم و نشد با اقا حرف بزنیم ولی شب دومـــــــ چه شبی بود بعد از 8شب

یه عالمه حرف زدیم و عشقولی شدیم و ..................

فداشـــ بشــم که اگه نباشه میمیـــــرم :20:{-49-}

تازه دیروز وقت کردمــــ سوغاتشم که از یه نوع سوغاتی دلــــی بود بهـــش بدم

راستی امشبم باید انتخاب واحد کنم که اصلا خوشحال نیستمــــ

خب نمیخوام خیلی طولانی بشه و خستتون کنم...

یادت نره چقد دوست دارم عشقـــــــــــــــــــــم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اینم یه مطلب بامزه واسه در رفتن خستگیتون {-103-}

کاری که عروس و داماد شب اول ازدواجشون انجام میدن...

18+
.

.
.

..
.

..

.
.

.
.
18+

.
.

18+
.

.
.
+18
.
.

.
.
.18+
.
.
.
.

0.249305001369022988_irannaz_com.gif


{-88-}{-88-}{-88-}{-88-}{-88-}