ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

* روزانه های ما (2) *

سلام سلاااام سلاااااااام به عشقــــــم اقا محسن و همـــه ی دوستای گل که دلمون واسشون تنگ شده بود

من اومـــــــــــــــــدم بالاخــــــــــــره

ایشالا همگی خوب باشین و سلامت...

خب ببخشید که این مدت نبودیم...

همونجور که گفته بودم مسافر کربلا بودم و نائب الزیاره ی همـــگی دوستان{-47-}

4شنبه 11شب سیزدهم رسیدیم خونه ولی همش مهمون داشتیم و خسته و مرده شدم واسه همین یکم دیر اومدم دیگه

جاتون خالی اصلا فکر نمیکردم کربلا همونطور که تعریف میکنن باشه،پر از غربت با حس و حال عجیبی که هیچ جای دیگه حس نکرده بودم تا حالا حسی که فقط با اشک چشمات و حرفای دلت لمسش میکنی

و با کلی دلتنگی و بی قراری برای اقامون

اما بعد از 8روز وقتی اومدم و وارد تهران شدم انگار 800سال دور بودم از همه

اینـــم من وقتی اومدم خونه و صدای اقا رو با آرامش شنیدم{-84-}{-75-}

دلم یه دنیاااااااا واسه اقا تنگ شده بود ولی دیگه اومدم پریدم پیشش {-102-}

شب اول که تا3.4صبح با مهمونا بیدار بودیم و نشد با اقا حرف بزنیم ولی شب دومـــــــ چه شبی بود بعد از 8شب

یه عالمه حرف زدیم و عشقولی شدیم و ..................

فداشـــ بشــم که اگه نباشه میمیـــــرم :20:{-49-}

تازه دیروز وقت کردمــــ سوغاتشم که از یه نوع سوغاتی دلــــی بود بهـــش بدم

راستی امشبم باید انتخاب واحد کنم که اصلا خوشحال نیستمــــ

خب نمیخوام خیلی طولانی بشه و خستتون کنم...

یادت نره چقد دوست دارم عشقـــــــــــــــــــــم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اینم یه مطلب بامزه واسه در رفتن خستگیتون {-103-}

کاری که عروس و داماد شب اول ازدواجشون انجام میدن...

18+
.

.
.

..
.

..

.
.

.
.
18+

.
.

18+
.

.
.
+18
.
.

.
.
.18+
.
.
.
.

0.249305001369022988_irannaz_com.gif


{-88-}{-88-}{-88-}{-88-}{-88-}
نظرات 14 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام زینب جونم خوبی ؟
ایول درست شدددددددددد نظراتت
وای که چقد این آپت مث همه خوندنی بود مخصوصاااااا آخرش

سلام عزیزم..آره خداروشکر با کمک آقا بهزاد و سمیرا جون از دوستای خیلی خوب و مهربونمون درست شد...
دستشون درد نکنه..
فدات

زینب سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ http://mylonelyworld.blogfa.com/

زینب جونم هرچی خواستم برات نظر بذارم نشد
اصلا نشد
اما الان درست شد
فدای تو
خوشبخت بشید گلم
ایشالـــــــــــــــــــــــــا

سلام فدات شم..
آره عزیزم خراب بود با کمک دوستای خوبمون درست شد..
مرسی که اومدی زینب جان...
زنده باشی قروبنت برم همچنین عزیز..

majid سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

salam are bargashtam/ amma hanoz kamel khob nashodam.
bayad koli esterahat konam ta khob sham.... kheylii zaiif shodam.az lahaze badanii .


matlabe jalebii bod. vagan +18 bod

سلام..خب همون که بیماری برطرف شده باید شاکر باشید..
ایشالا دوباره مثل قبل خوب و سرحال و تندرست میشید..
بله دیگه مثلا
ممنون از حضورتون..

زینب چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ق.ظ http://mylonelyworld.blogfa.com/

بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات

بر شافع ما روز قیامـت صـلوات

در شـام ولادتـش که شادنـد همـه

بفرست بر این روح کرامت صلوات صلوات

mohadses شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ http://taranetanhayi.blogfa.com

سسسسلام
عزیزم نمیدونستم رفتی زیارت اونم کجججججا کررربلا خوش ب سعادتت زینب جونم
همیشه شاد باشید وبرقرار
ههههههههه این+18باحال بود
من هنوز ب علاوه 18نشدندی ولی خو مجبور بودم واسه نظر بیام پایین خو چیکنم!

سلام محدثه جون..
فدات ایشالا قسمت خودت بشه گلم..
آره دیگه ولی بد شد نباید میدیدی این+18 رو هااااااااااا

بهار چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺑﻪ ﭘﺎﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﻗﺸــــﻨﮓ ﺗﺮﯾﻦ
ﺍﺳﺎﺭﺕ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺳﺖ

فداتــــــــــــــــــ

نسیم-فرشاد پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ http://endoflove2.blogfa.com

salam
merc az hozoret
webet ghashange
tabadol linkam mikoni?

سلام باعث افتخاره دوست عزیز..

نسیم-فرشاد جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://endoflove2.blogfa.com

شمام لینک شدین

ممنون ی دنیااا..

فاطمه جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام اجی جونمممممم
قربونت برم عزیزمممممممممممم شرمنه این مدت نیومدم سر بزنم
دوست دارم خیلی زیاددددد

سلام به روی ماهـــت عزیز دلم..
فدات بشم دشمنت تو عزیز هر وقت که بیای فدای تو..
عزیزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عاشقتم

زینب چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ http://mylonelyworld.blogfa.com/

سلام عزیزم
خوبی؟
ببخش که دیر اومدم فدات شم
مسافرت بودم
بعدشم کلی کار
عزیزمی
بوس

sima چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.sima137300.blogfa.com

*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸.
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞*زیــبا ترین درود و سلام دوســــــت عزیز. وپ زیـــبای داری مــــوفــــق باشیــد
۞*امیـــدوارم تمـام مـراحـل زنـدگـی بــرایــت شیـریــن و خـاطــره انگــیز بـــــاشد
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸

sima سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.sima137300.blogfa.com

سلام بله اگه شماهم میخواید لینک کنید من لینکتون کردم

حتما دوست عزیز..
باعث افتخاره...

majid پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

چقدرزیباست...

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم . . .نه از روی نیاز . . .نه از روی اجبار . . .و نه از روی تنهایی . .

فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن را دارد . . .

maryam دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ http://kolbeh-maryam.blogfa.com

سلام دوست عزیز. وب زیبایی دارین.
موفق باشین [گل]
میخواستم ازتون خواهش کنم به وب دوستم بیاین و بهش نظر بدین آخه برای عشقش تولد گرفته و میخواد تبریک جمع کنه.
تا 5 آذر منتظرتونیم. tavalod-reza.blogfa.com
ممنون میشیم اگه بیاین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد