ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

*روزانه های ما (3) *

سلام به همه ی دوستای عزیزمون که دلتنگشون بودیمـــ

ایشالا همگی خوب و خوش باشین

ما هم (من و محسنم)خوبیم خدار رو هزار مرتبه شکــــر valentine20 smiley, static smiley, valentine smiley, heart smiley, happy smiley

خب مدت زیادی نبودیم و حرف واسه گفتن زیاده...

راستش این چند وقت هم به دلیل دلتتنگی زیاد و بی حوصلگیها و بی قراریااااا نشد بیام اینجا و بنویسمـــ

دلتنگی خیلی سخته خیلــــی و از اون سختترمــــ انتظاره

فقط وجودشو اشکاتـــه که آرومت میکنه

راســــــــــــــتی این چند وقت که گذشت تولـــدمم بود

که البتـــه کادو و تبریکـــ آقا محسنمـــو عشقولی هامونم به جاش بوددددد

دوستـــ دارم و بابتـــ همه ی محبتات و زحماتـــت و صبـــوریـــهات ممنونـــم و شکـــر گزار خدا آقای مــــــــــــــــــــــــــــن

همـــه ی زندگـــیه منـــی مـــرد من

تازه اصنـــم فک نکنین این مـــدت دهوا مهوا داشتیمـــا اونم با لجبازیهای من نه اصـــن

فقط در همین حـــــد 10_9_210.gif

امـــا مهمـــ چند مین بهدشـــه که آخرشـــه و تمومـــ میشه smiley1631.gif

اینــم آقا محســـنم وقتـــی آشتی میشیـــم

الهی فدات بشم که انقـــد مهربونـــی

یه دلیل دیگه نبودنمم این بود که دیگه خداروشکر میرم سرکار 3روز دانشگاهمو 4روزم سرکار..خسته میشم اما ارزشش رو داره

تازه با همـــه ی خستگیای منو آقا بازمـــ شبامون با هم صبح میشه با کلی حرف و عشقولی 

راستــــــــــی اصـــن شومام از این بحثـــا دارین آیــــــــــــــــــااااااااااااا

*یکی از فانتزیام اینه که به آقا میگم دوس دارم 7،8تا بچه بیاریم از سر و کولمون بالا برن

یکی از بحثای داغمون همین موضوعِـ تعدادِ بچه ست که آخرشم به گریه کردن آقا منتهی میشه

.::خوبه هنوز سر زندگیمون نرفتیم یه همچین زن و شوهری هستیم ما ::.

قسمتی از دیالوگ من و آقا جان در همین مورد:

من:واااااای آقاااا دوس دارم7،8تا بچه بیاریم

آقا:7،8تاااا؟؟؟؟اصلا به هیچ وجه

من:الکی نگو آقا میدونم با 7،8تا موافقی

آقا:اصلا ..حتی فکرشم نکن..مگه نشنیدی از قدیم ندیم گفتن فرزند کمتر زندگی بهتر

من:من به قدیمیا کاری ندارم..7،8تا بچه میخوام که از سر و کولم برن بالا صدای جیغ و دادشونم بپیچه تو خونه سرسام بگیریم

آقا:حرفــــــــــشم نزن.. مگه عهــدِ بوقــه که 7،8تا بچه بیاریم؟؟همین که گفتم بچه فقط 2تا

و...........

وبالاخره بعد از 2ساعت بحث و چک و چونه زدن و جر و بحثِ کاملا جدی

آقا در حالی که کم آورده و چیزی نمونده که اشکش در بیاد:آخــه زن مگه تو ماشین جوجه کشی هستی خووووووووووووو..

تا اینو میگه میزنم زیر خنده و میگم:قربونت برم شوخی میکنم باهات آخه 7،8 تا بچه رو کجای دلمون بذاریم خووو..پوستمونو می کنن..کچلمون میکنن..6تا بیاریم خیرشو ببینی...

آقا:

من:

   ...::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::...

        .::یادت نره چقد دوست دارمـــــــــــ آقا محسنــــــــــم::.

ای وای خب جلوی پاتو نگاه کن …

jadidtarinha.ir (1631) 

 ی کمم بخندیم