ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

*روزانه های ما (4) + دومین سالگـــــــرد پیوند*

آقا نوشت:



من از طرح نگاه تو امید مبهمی دارم

نگاهت را مگیر از من که با آن عالمی دارم


تو را یاد چه می اندازد؟

میدانم که خوب میدانی این یک بیت شعر ناب را از کجا آورده ام و اینجا نوشته ام...

آری...

این شعر تو و من را میبرد به سه روز خاطره فراموش نشدنی در کنار هم...

سه روزی که هیچ وقت برای ما تمام نخواهد شد...

شاید تاریخ انقضاء داشته باشد در جهان هستی اما در یاد و خاطره من و تو نه....

تو برای من تمام زندگانیم هستی...

آیا میشود زندگی بدون تو؟؟؟؟

آیا میشود نفس کشیدن بدون تو؟؟؟؟

آیا میشود آیا بدون تو.....

آیا....

چه زیباست نوشتن تک تک کلمات در اینجا برای تو ، به خاطر تو....


هیچ وقت تمام نشو زندگانی من

بگذار تو تنها چیزی باشی در این هستی 

که تاریخ انقضاء ندارد





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ادامه مطلب خانوم نوشت
+عکسامـــون♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عکس ها حذف شـــــــــــــــد
  
سلام به مرد نازنینـــم،بهترینــــم،همـــــه ی قلب و دل و وجودم....
و سلام به دوستای عزیزمون
خب این هفته ای که گذشت خیلی خیلی خیلی خوب و سرشار از خاطرات زیبا و فراموش نشدنی بود برای من و آقا محسنمsmiley1631.gif
همونطور که آقا محسنمـــ به اون زیبایی نوشت لحظاتی بود ناب و فراموش نشدنـــی
مردمـــــ،وجودمــــ،آقای مــــن،زندگیـــــــم،عمـــــــرم با تمامــــــــــ وجـــودم میگم که عاشقتـــــم تا آخر دنیــــــــاااااا و بابت تمومـــ زحماتت تو این چند روز،که همـــــــه ی سعی خودتو کردی که بهترین لحظات رو باهات داشته باشم ممنونــــــم یه دنیااا مرســـــــــــــــــــــــــــــی سرورمـــــــــــــ
تو این چند روز که با هم بودیم پر از عشق و عشق و عشــــــــق...نگاه نگاه نگـــــــاه...دل و دل و دلـــــــی بود که به هم هدیه داده بودیم و گره ی ابدی زدیـــم از 2سال پیش
حالا الان که دور شدیم باز دلتنگیـــم و بی قرارتر از قبــــل

خاطراتی ناب که توی خیابونای اینجا برام جا گذاشتی و رفتی باز با کوله بار غصه
توی کافی شاپ کنار سینما بهمن(میدون انقلاب)...
توی کافی شاپ میدون ولیعصر(واقعا دنــــــــــــــج و زیبا)...
توی تجـــــــــریش و دربنـــــــــد...
و توی خونـــــه ی خودمـــــــــــــــــــــون
ممنونتــــــــــــــم بابت همـــــه ی این روزای قشنگی که برام درست کردی بهترینــــــــــــم


برای یادگاری یکی از عکسامونـــم میذارم که یادآور خاطرات  زیبای روزای فراموش نشدنیمون باشـــهcupid smiley, heart smiley, 
animated smiley, animation smiley, cupid smiley

عکس حذف شـــــــــــــــــــــــد

valentine20 smiley, 
static smiley, valentine smiley, heart smiley, happy smiley

نظرات 12 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ

الهی فدای تو بشم با این قلم زیبات . تو همه زندگیه من هستی . تو فقط از خوبی های من مینویسی اما بذار بابته همه بدی هام ازت عذر خواهی کنم گلم . ببخشم به خاطر لحظاتی که تنهات گذاشتم . میدونی کجا و چه وقت رو میگم . باور کن هنوز به خاطر اون لحظه و اون روز شرمنده ام پیش خودم نفسم...ببخشم.............

قربونت بــــــــــرم الـــــــهی...
نگو فدات شم..تو بهترینی بهتـــــــــــــــــــرین...
عــــــــــــــــــــاشقتم عشــــــــــــــــــــــق مـــــــــــــــــــــن

م.زاده چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.ghosghazah.blogfa.com

با سلام فراوان به هر دوی شما دوستان عزیز.انشاالله که خداوندجفت شما را برای هم نگه داره وتموم سختیها وبدیهای روزگار ازتون دور کنه وبه هر انچه که ارزو دارین برسین.
از صمیم قلبم براتون ارزوی بهترینها ازخداوند متعال دارم.
خدا نگهدارهر دوی شما باشد.

سلااام و درود و خوش آمد...
خوبین آقا محمـــد؟چه عجب به ما سر زدین...
لطف کردین...
ممنون اط محبتتون انشاالله خدا بهترینها رو هم نصیب شما کنه...
با آرزوی بهترینهاااا برای شما دوست عزیز...
زنده باشید..
یا حق..

majid دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

سلام . عالی
به هر دوتون آفرین میگم.. .. ادم نوشته هاتونو می خونه به زیبایی این پیوند پی میبره.. امیدوارم هر جا هستین لحظاتتون به شادی سپری بشه...ارزوی بهترینها براتون....


یاحق

سلام اقا مجید..ممنون که اومدین..
خیلی لطف کردین..
ایشالا تنتون سلامت باشه و دلتون تا ابد شاد..
زنده باشید یاحق..

majid پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

سلام.

به روزم

به نام: آدم برفی نبودم که به پایت یک شبه آب شوم … من ؛ مو به مو سفید شدم !!!
ادامه مطلبم داره !
منتظر حضور سبزتان هستم

یا حق

[گل][گل][لبخند]

سلام آقا مجید..
چشم حتما میایم...

majid شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

چه بغض ای؟!!

بغض دوری و دلتنگی....:-(

م.زاده شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ http://ghosghazah.blogfa.com

سلام. خسته نباشین. خوبین شما؟
اومدم سلام کنم واحوالتون بپرسم وبرم.
خوب خدا نگهدار ومواظب خودتون باشین

سلام ممنون از لطف بیکرانتون...
زنده باشید ما هم خوبیم...
مرسی که به یادمون بودین خیلی خوشحالمون کردین...
دست حق نگدارتون...

۳zar سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام دوست عزیز خوبی ؟!
وب خیلی خیلی باحالی داری
می خوای تو یه انجمن شاد و سرگرم کننده عضو بشی ؟؟؟[لبخند]
انجمن بیست ترین ها با امکانات فوق العاده...
پر از دختر پسرای باحال
اگه بیایی و عضو بشی خیلی خوشحال میشیم [بوسه][بوسه]
پس چرا نشستی هنوز کامنت می خونی ؟! بیا عضو شو دیگه !!!
از آدرس زیر می تونی عضو بشی

http://www.bisttarinha.ir/forum/member.php?action=register&referrer=99

با آرزوی بهترین ها برای شما
موفق باشید
باااااااااای[گل][گل]

majid چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

سلام
عیدتون مبارک پیشاپیش.


با آخرین مطلب 1392 بروزم. خوشحال میشم بیای


[گل]
گر نمی آمد بهار
باد وحشی گل نمی افشاند بر گیسوی یار
گر نمی آمد بهار
کینه هامان سخت…قلبهامان درد
دستهامان دور میشد
از هم و از یک دگر
گر نمی آمد بهار
شاخه ها از بارش برف زمستان
میشکستند بی ثمر
گر نمی آمد بهار
بال پرواز پرستوی مهاجر
حبس میشد درسفر
گر نمی آمد بهار
انتظاری تلخ…برگهای زرد…کومه های سرد
کوچه ها بی رهگذر
گر نمی آمد بهار
همچنان پای مسافر خسته می ماند از گذر
گر نمی آمد بهار
من و تو یادی
به عشقی آشنایها نمیکردیم نظر
گرنمی آمد بهار
خاطرات رفته را عاشق نمیگفت با سحر
گر نمی آمد بهار
اسبها شیهه زنان
بچه ها خنده کنان
رقص گندم را نمی دیدی
به صحرا همچو زر
گر نمی آمد بهار
باد وحشی گل نمی افشاند
بر گیسوی یار…
مسعود حاتمی

ماندانا چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.taranetanhai.persianblog.ir

مردی خوش شانس است که عشق اول زنی باشد اما خوش شانس تر زنی است که عشق آخرمردی باشد......
با آرزوی موفقیت و شاد برای هردوتون الهی تا ابد با هم و مال هم باشید
قابل دونستین به منم سر بزنید

مرسی ماندانا جان ممنون از حضورت..
چشم حتما میایم عزیز...

ماندانا دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.taranetanhai.persianblog.ir

سلام خانومی حالتون خوبه؟
ببخشید قبلأ گفتم تبادل لینک ندارم ولی الان تصمیم گرفتم داشته باشم اگه دوست داری بگو با چه اسمی لینکت کنم؟

محدثه:) دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ب.ظ http://taranetanhayi.blogfa.com

سلاممممممممممم چطوری زینبی منو بجا میاری؟

سلام محدثه گلم آره عزیز مگه میشه به جا نیارم بی معرفت

maral یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:06 ب.ظ http://melodica121.blogfa.com

سلـــــــــــــــــــــــام، عزیزای من ایشالا که عشقتون جاودانه باشه... وب بسیار زیبایی دارید، با تبادل لینک موافقید؟ اگه که اره خبر بدید. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد