ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

* بالاخره مال هم شدیـــــم *

... خانوم نوشت:


خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است ...

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی ...

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین مــــــــــــرد دنیـــا ...

بالاخره ما مال هم شدیم روز پجشنبه هشتم بهمن ماه 93 ساعت 12:55عقد کردیم و به هم قول دادیم ک تا اخرش چه تو غم و چه تو شادی کنار هم باشیم...

شب خیلی خوبی بود شبی که من و آقا محسنم ما شدیم تا ابد...

باور نمیشه بعد از 3 سال و نیم بعد از اون همه سختی و....ما مال هم شدیم ...شاید همه اینا خوابه...

خدا جون ممنونتـــــــــــــم...

نمیدونید چه لذتی داره.....وااااااااای اصلا نمیدونم چه جوری حالمو واستون توصیف کنم....

خدا جون تا اینجا که کمکمون کردی از اینجا به بعدم یارمون باش واسه زندگی....

عاااااااشقتم خدا جون....




نظرات 7 + ارسال نظر
محسن شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:56 ق.ظ

فدای همه مهربونیهات همسرم یکی یه دونه ام.
همین رو فهمیدم که اگه خدا بخواد هر چیزی و هر کاری امکان پذیره .
خدا جون خودت به همه کمک کن به من و زینبم هم کمک کن که از همه سختی های زندکی سربلند بیاییم بیرون.
زینبم، خانومم، نفسم، عاااااااااااااااااااااااااااااااشقتم تا آخر عمر.

فدای تو بشم من اقااااای من...تکیه گاه من...
تو نهایت آرزوهای من بودی هستی و خواهی بود بهتــــــــرینم...
ایشالااااااااااا خدا همونجور تا اینجا راه رسیدنمون رو هموار کرد از اینجا به بعدم نگاهشو ازمون بر نمیداره زندگــــیم...
دوستتتتتت دارم یه دنیاااااااا اقا محســـــــــــــنم

زینب شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ق.ظ http://mylonelyworld.blogfa.com/

سلام زینب جونم عروس جونم
وااااااااااااااااااااااااااااای
خیلی خوشحالم باور کن به وبت گاهی سرمیزدم منتظر خبرای خوب خوب بودم ازتون
مبارک باشه گلم به سلامتی انشالله
انشالله سالهای سال با خوبی و خوشی و آرامش کنار هم زندگی کنید و لذت ببرید
به آقا محسنم تبریک میگم

سلام زینب عزیزم..
مرسی از حضور گرمت خانوم خانومااا...
خیلی خوشحالم کردی...ممنونم عزیز...
ان شاالله شما هم به همه حاجت های دلت برسی عزیزدلم...
چشم حتما گلم

محدثه:) سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:41 ب.ظ http://memo-daytoday.blogfa.com

سلام عزیزززدللللللللل
مبارکا باشه عزیزم
این ادرس ک گذاشتم ادرس جدیده

سلااااام محدثه خانومی..
مرسی عزیزم..میام خدمت حتما..

nazi جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:46 ق.ظ

دیونه ها...
اشکم دراومد

اوووووووخی... چقدم قوربون صدقه هم میرن!
خوشبخت شین بچه ها
خبر خاله شدن منم زود بزارین تو وب... خخخخ

راسی‌ زینبی،گفتیا سه سال
من و عشقم دوساله داریم بخاطر هم صبر میکنیم
خیلی ام سختی کشیدیما!
این آخرا من داشتم ناامید میشدم
ولی خب حرف تو برام یه امیده دیگه شد!
بچه ها برامن و عاغامون هم دعا کنین...

سلام ناااازی خانوم...
آدرس وب نداشتی؟؟؟؟؟
ممنون که به ما سر زدی...اگه خدا بخواد که کاری انجام بشه میشه و دهن همه بسته میشه..
فقط و فقط و فقــــــط توکلت به خودش باشه و بس...ولاغیر
کاری که ما کردیم تو این مدت عزیزم...
ایشالا که خدا کمکتون میکنه مطمئن باش ...
سختی ما فقط زمان طولانی و مخالفتا نبود...سختی ما 900کیلومتر مسافت دورمون بود..من تهران و آقا محسن مشهد...
اما خدا خواست و شد...
امیدت به خدا عزیزم...
محتاجیم به دعااااا خانومی.

saber دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:35 ب.ظ http://djsaber.blogfa.com

سلام
خوبین؟
چه خبرا؟خیلی وقت بود بلاگ نیومده بودم

محمد سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:58 ق.ظ http://ghosghazah.blogfa.com

سلام روزتون بخیر باشه .از اینکه به هم رسیدین خیلی خیلی خوشحالم . امیدوارم که همه دل داده ها وعشاق بهم برسن وزندگی خوبی داشته باشن

فاطمه سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 05:15 ب.ظ http://یزد

خوشبخت بشین الهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد