ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

*روزت مبارک عشق من*

 

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم،

اما امشب همه جملات را فراموش کرده ام، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم: 

نازنینم روزت مبارک...!

چه کسی میداند در پس این چهره مهربان خستگیت را

عزیزم دوستت دارم... !

 

از وقتی شریک و همدمم شده ای، هر روز بیشتر از دیروز دوستت دارم، وجود نازنینت بهترین تکیه گاه و مهربانیهایت بزرگترین دلیل برای زنده بودن من است...! 

   از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد،اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است...!

نظرات 5 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ

بابا عزیزمممممممم
خیلی عاشقانه و قشنگ مینویسی
تبریک به یارت
دوست دارم ابجیییییییییییییییییییی جون

خوب بسه دیگه بیشتر خجالتم نده...

shima دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://i-and-i

محسن سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

تو بهترینی نازنینم...
گفتم و باز هم میگم که وجودمی و تمام زندگیم برای توست.
ممنونم از این همه محبتت.


تو ماهی عزیزم...
مرسی که اومدی..
من با تو بهترینم نه بی تو اینو یادت باشه

majid سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

salam
khobi
?

kheyli neveshteye gashani bod behet tabrik migam:)



ashegane ha ra payani NIST:x
-----
اگرخوشبختی یک برگ است.... من درختی برایت آرزو میکنم !.....اگر امید یک قطره است.... من دریا برایت آرزومیکنم!.... اگردوست برایت سرمایه است.... من خدارا برایت آرزو میکنم!
-------
ayam be kam

سلام.مرسی.شما خوبین
همچنین منم همین ارزوها رو برای شما دارم دوست عزیز...
پاینده باشید!

م.زاده چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ق.ظ http://www.ghosghazah.blogfa.com

سلام. صبحت بخیر باشه دوست خوب.
امیدوارم که حال واحوالت خوب باشه وهمیشه اینجورشاد وسرحال ببینمت.
من هم روز پدر رو به عشقت تبریک میگم .از خدا میخوام که همیشه ودر کنار سایه هم باشید وخوشبختی وسلامتی وموفقیت به همراهتان باشه.
خدا نگهدار ومفق باشید.
به امید ایرانی سبز برای همه ملت عزیز

سلام..ممنون..
شما لطف دارین..همچنین!!!
موفق باشید و سبز..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد