ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

دومین سالگرد وبلاگمون مبارک

بی تو بودن غم دردناکیست ای تمام زندگانیم...

کی تمام میشود این فاصله و دوری؟؟؟

اندکی دیگر صبر کن... دارم میآیم...با دستی پر...با قلبی مالامال از عشق و محبت...اندکی دیگر صبر کن.


سلام به همه دوستای خوبمون.

امیدوارم حالتون خوب باشه. این مدت زیادی که ما نبودیم خیلی دغدغه و مشکلات داشتیم . واقعا وقت نکردیم بیاییم و روزانه هامون رو ادامه بدیم . امروز هم به مناسبت مبعث حضرت رسول (ص) و دومین سالگرد وبلاگون اومدیم تا بگیم عیدتون مبارک.

تو این چند وقته اتفاق های زیادی افتاد . خلاصه بگم از رفتن من به تهران اونم برای یه ساعت فقط!!! چرا؟ چونکه به خانومم بگم چقدر دوسش دارم و هر زمان که بخواد و بخوام میرم پیشش . دیگه بگم از از از ..... نه این رو نمیگم تا راز بمونه تا سر وقتش بگم براتون .


خانومی دلم خیلی برات تنگه . تو تنها بانوی زندگی من هستی و بس . تو نور چشم و چراغ روشنی راهم هستی . بی شک بی تو بودن غم دردناکیست ای تمام زندگانیم...

اندکی دیگر صبر کن...دارم میآیم...با دستی پر...با قلبی مالامال از عشق محبت...