ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

*عاشقانه ۱۸ *

 

سلام!

حال همه‌ی ما خوب است ،ملالی نیست جز گم شدنِ گاه به گاهِ خیالی دور، که مردم به آن شادمانیِ بی‌سبب می‌گویند

با این همه عمری اگر باقی بود،طوری از کنارِ زندگی می‌گذرم، که نه زانویِ آهویِ بی‌جفت بلرزد و نه این دلِ ناماندگارِ بی‌درمان!

تا یادم نرفته است بنویسم ،حوالیِ خوابهای ما سالِ پربارانی بود
می‌دانم همیشه حیاط آنجا پر از هوای تازه‌ی باز نیامدن است !
اما تو لااقل، حتی هر وهله، گاهی، هر از گاهی
ببین انعکاس تبسم رویا ،شبیه شمایل شقایق نیست!
راستی خبرت بدهم
خواب دیده‌ام خانه‌ئی خریده‌ام
بی‌پرده، بی‌پنجره، بی‌در، بی‌دیوار ... هی بخند!

بی‌پرده بگویمت
چیزی نمانده است، من چهل ساله خواهم شد ،فردا را به فال نیک خواهم گرفت
دارد همین لحظه ،یک فوج کبوتر سپید از فرازِ کوچه‌ی ما می‌گذرد
باد بوی نامهای کسان من می‌دهد .

یادت می‌آید رفته بودی، خبر از آرامش آسمان بیاوری!؟
نه ریرا جان!نامه‌ام باید کوتاه باشد،ساده باشد،بی حرفی از ابهام و آینه،
از نو برایت می‌نویسم
حال همه‌ی ما خوب است
اما تو باور نکن!  

 *مرحوم خسرو شکیبایی*

نظرات 11 + ارسال نظر
م..ن دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

فدات بشم با این نوشته هات الهی...

خدا نکنه بهترینم...!

majid چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

salam neveshteye jalebi bod chandin bar bar khondamesh
mamnon golam ke behem khabar dadiiiiiiii



معنای زنده بودن من ، با تو بودن است
نزدیک ، دور
سیر، گرسنه
رها ، اسیر
دلتنگ ، شاد
آن لحظه ای که بی تو سرآید مرا مباد !
مفهومِ مرگِ من
در راه سرفرازی تو ، در کنار تو
مفهوم زندگی است

معنای عشق نیز
در سرنوشت من
با تو ، همیشه با تو ، برای تو ، زیستن است !

سلام خواهش میکنم
زیبا بود..ممنون!

م.زاده چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.ghosghazah.blogfa.com

سلام.خسته نباشی عزیز.اپتون مثل همیشه عالیه وحرفی نداره.
سعی میکنم همین روزها اپ کنم .
به امید روزهای سبز وایرانی سبزتر برای من ٬ تو و همه.
-----------
خواستم که شیدایت کنم مفتون چشمانت شدم

در عشق رسوایت کنم پای بند پیمانت شدم

خواستم سخن از دل بگم

دیدم دل میبری ، دین میبری ، مومن به ایمانت شدم

گفتم مرحم نهم بر زخم خویش سازش کنم با اخم خویش

بیهوده بود تجویز من محتاج به درمانت شدم

خواستم پنهان کنم این راز را این سوز و این گداز را
غافل که من انگشت نمای شهر و سامانت شدم


مرسی از لطفتون...
ایشالاااااا...
شعر قشنگی بود

majid شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

به راستی چه سخت است خندان نگهداشتن لبها

در زمان گریستن قلبها

و تظاهر به خوشحالی در اوج غمگینی

و چه دشوار و طاقت فرساست

گذراندن روزهای تنهایی

در حالی که تظاهر می کنی هیچ چیز برایت اهمیت ندارد

اما چه شیرین است در خاموشی و خلوت

به حال خود گریستن...

زیباست..
ممنون

majid یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

چــِــه خــُــوبْ مـــیــــشُــــدْ تـُـــو هــَــمــــیــــنْ رُوزآ ...

خــــُــدآ مــــیــُــومــَــدُ وُ بـــُـو سـَـــمْ مــــیــــکـَـــرْدُ

و...
بیشتر بــَــعْــــدْ میگــُـفْــتْ :

ایـن چــَـنـْـــدْ وَقـْــتْ دآشْــتـَـــمْ بــآهــآت شـُـوخـــی میـکــَـرْدَمْ...

بــِــبـیــنـَـــمْ جــَــنــْــبـَـــشــُــو دآری یــــآ نــَــه... :?

شیما سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

عااااشق این نوشته ام.... و عاشق شکیبایی عزیز...
روحش شاد باشه.....
دلتنگتم هاااا

فدات شیما جونممممم...
میام پیشت عزیز..

majid چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

کاش میدانستم چه کسی این سرنوشت را برایم بافت…
آنوقت به او میگفتم…
یقه را آنقدر تنگ بافته ای…
که بغض هایم را نمی توانم فرو دهم…!!!

majid پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

_____سلاااااااااااام_____________________$$
_____دوست خوبم___________________$$$
_______________________________$$$$
____________________________$$$$$$
________من آپم______________$$$$$$$
_______منتظزتم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$

انسان هم می تواند دایره باشد هم خط راست.
انتخاب با خودت است :
تا ابد دور خود بچرخی یا تا بی نهایت ادامه دهی ...


منتظرتم
[گل][گل][گل]


ارزوی شاد باش[لبخند]

majid چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

نیا باران!

زمین جای قشنگی نیست

من از اهل زمینم

خوب میدانم

که گل در عقد زنبور است

ولی سودای بلبل دارد

و

پروانه را هم دوست میدارد

majid شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

بعضی از جمله ها برای بعضی ها خیلی کاربرد دارن، هم توی وبلاگ نویسی هم توی زندگی شخصی.
من آپم یکی از اون جمله هاست

[[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]♥♥♥♥♥♥آپم بهم سر بزنی خوشحالم می‌کنی♥♥♥♥♥♥
[گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

majid سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

می گــویند: دنیــــا بی وفــاســت؛

امـــا.....

قدرش را بدانید!

مـن دنیــــای بـی وفــاتری هــــــــم داشتـــــه ام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد