ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

*عاشقانه ۲۲ *

 

متشکرم:
برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی.
برای همه وقت هایی که به حر ف هایم گوش کردی.
برای همه وقت هایی که به من شهامت و جرأت دادی.
برای همه وقت هایی که با من شریک شدی.
برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی.
برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی.
برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی.
برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من هستی.
برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم".
برای همه وقت هایی که در فکر من بودی.
برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی.
برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.
برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی.
برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی.
برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی.
به خاطرهمه این ها، هیچ وقت فراموش نکن که:
همیشه برای گوش دادن به حرف هایت آمادگی دارم.
همیشه پشتیبانت هستم.
من مثل کتابی گشوده برایت خواهم بود.
فقط کافی است چیزی از من بخواهی، بلافاصله از آن تو خواهد شد.
می خواهم اوقاتم را در کنار تو باشم.
در دنیا تو از هر چیزی برایم مهمتر هستی.
همیشه دوستت دارم، چه به زبان بیاورم چه نیاورم.
همین الان و مدام در فکر تو هستم.
تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری.
من همیشه برای تو این جا هستم و دلم برایت تنگ است.
هر وقت که احتیاج به درد و دل داشتی روی من حساب کن.
تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری. 

 

از طرف دیوانه ی همیشگیت *زینب*

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

الهی فدات بشم من ... تو معنای دقیق زندگیمی که من بی تو هیچم .. همین را بس که بدانی بی تو هیچم...دوووستت داااارم یه دنیا... با تو بودن بهترین لحظات زندگی من است و بس.


فدای مهر و محبتت عزیزم..جونم..عمرم..
نباشی نابودم اقا محسنم..

روزبــــــــــه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ http://my-truelove.blogfa.com

ایشالا خوشبخت بشین ...


به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت نگاه کند ...

به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد
و دستی را بپذیرکه باز شدن را بهتر از مشت بلد باشد
....

ممنون اقا روزبه...همچنین.
از طرف خودمو اقا محسن براتون ارزوی خوشبختی و سعادت میکنم

روزبــــــــــه پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ http://my-truelove.blogfa.com

+ اخر، زنگ دنیا کی میخورد?!

خدا می داند،ولی....... ­............... ­..

آن روز که آخرین زنگ دنیا می خورد دیگر نه
می شود تقلب کرد و نه می شود سرکسی را کلاه گذاشت.

آن روز تازه می فهمیم دنیا با همه بزرگی اش
از جلسه امتحان هم کوچکتر بود.

آنروز تازه می فهمیم که زندگی عجب سوال
سختی بود ،سوالی که بیش از یک بار
نمی توان به آن پاسخ داد.

خدا کند آنروز که آخرین زنگ دنیا می خورد،
روی تخته سیاه قیامت اسم ما را جزء خوبها بنویسند . . .

خدا کند حواسمان بوده باشد و زنگهای تفریح
آنقدر در حیاط نمانده باشیم که حیات
یادمان رفته باشد

خدا کند که دفتر زندگیمان را جلد کرده باشیم
و بدانیم دنیا چرک نویسی بیش نیست


ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ .......
ﺧـــﻮﺷﺒﺨـﺖ ﮐﺴـﯽ ﻧﯿﺴـﺖ ﮐــﻪ
ﻣﺸﮑﻠـــﯽ ﻧـﺪﺍﺭﺩ
ﺑﻠﮑﻪ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﺸﮑﻼﺗﺶ
ﻣﺸﮑﻠﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ +

مرسی خیلی زیبا بود..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد