ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣
ღ روزهای بی قراری ღ

ღ روزهای بی قراری ღ

♣ عاشقانه های محسن و زینب ♣

*عاشقانه 26 *

سلام مــاه مــن ،مـــــرد من!

دیشب دلتنگ شدم و رفتم سراغ آسمان اما هر چه گشتم اثری از ماه نبود که نبود …! 


گفتم بیایم سراغ ِ خودت .. 

احوال مهتابیت چطور است ؟! 

چه خبــر از تمام خوبی هایت و تمام بدی های مــن ؟! 

چه خبــر از تمام صبــرهایت در برابر تمام ناملایمت های مــن ؟! 

چه خبر از تمام آن ستاره هایی که بی من شمردی و من بی تو ؟! 

چقدر نیامده انتظار خبــر دارم ؟! 

چه کنم دلم بــرای تمــام مهــربانی هایت لک زده است ! 

راستی ، باز هم آســمان دلت ابری است یا ….؟! 

می دانم ، تحملم مشکل است …. اما خُب چه کنم؟! 

یک وقت خســته نشوی و بــروی مــاه دیگری شود …. هیچ کس به اندازه مــن نمی تواند آســـمانت باشد ! 

تو فقط ماه من بمون و باش ! 

ماه من ! 

مراقب خاطراتمان ، روزهای با هم بودنمان .. خلاصه کنم بهونه موندنم مراقب خودمون باش !

 

عشق من امروز 40 امین روزیه که تو کنار من نیستی.. 

دلم خیلی برات تنگ شده خیلی زیــــــــاد..

دوست دارم زوده زود بیای زودتر از اونـــی که قراره... 

 

..................... 

واسه اینکه خیلیم غمگین نباشه و دوستان نگن انقد غمگین ننویس

 

اینم حکایت بعضی روزهــــــای منو محســــنم

   

 

 

  

و اینـــــم انتهای همــــون روز به روایـــت تصــــویر: 

 

  

پس نتیجه میگیریم زن و شوهر دعوا کنن ؛ ابلهان باور کنند

نظرات 4 + ارسال نظر
زینب دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ http://mylonelyworld.blogfa.com/

سلام زینب جونم
امیدوارم هرچی زودتر عزیز دلت برگرده پیشت و با هم خوش باشید
منم دعا کن

سلام عزیزم..
مرسی از مهربونیت..
چشم محتاجیم به دعا عزیز..

free-downloadha دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ http://free-downloadha.com/forum.php

:::: توجه : انجمن فری-دانلودها مدیر می پذیرد ::::

با سلام به تمام کاربران عزیز

از تمام کاربران عزیز که فکر میکنند ساعاتی از روز را میتوانند به انجمن اختصاص دهند و با مطالب خود به دوستان و کاربران و فعال بودن انجمن کمک کنند رسماً دعوت میشود که در همین تاپیک اعلام نمایند .
منتظر حضور شما دوستان در کادر مدیریت هستیم .

http://free-downloadha.com/forum.php

بهار سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام عزیز دلم،خوبی زینب عزیزم؟
بالاخره پیدات کردم،فدات بشم که آرزوی بهترینها رو برات دارم،امیدوارم زیر سایه ی پدر و مادرت دوش به دوش اقاتون خوشبخت و عاقبت بخیر بشین انشاالله
میام بهت سر میزنم بازم عزیزم،مراقب خودت و خوبیات باش

سلام بهارمممممممممممممممممممم..
خوبی عزیزم..وایییییی چقد خوشحال شدم اومدی عزیزم..
دلم خیلی برات تنگ شده بود..
مرسی از این همه محبتت..
یه دنیا ممنونتم بابت دعاهای قشنگت..
منتظرتم باز..فدات.

majid سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:50 ب.ظ http://bahare-barani.blogfa.com

سلام .
انشالله سوگین تز گله دنیان شاد اولا "انشالله عشقت زود برگرده دنیایت شاد شاد شه"

ساز دلتــــ که کوکـ نباشد . . .
فرقی نمی کند کجا باشـــی ..
سرزمین مــادری ؛ یا خانه پـــــدری..
هر دو یکـ رنگـ دارد ..
رنگـــ دلتـــنگی . . .

سلام اقا مجید..
زیبا بود مثل همیشه..
ایشالا شادی هیچ وقت از دل شما هم بیرون نره و مهمون همیشگیه قلبتون باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد